czwartek, 30 stycznia 2014

TERAPIA MAŁEGO DZIECKA


Tak jak wcześniej obiecałam jestem dzisiaj :) tym razem z postem na temat metody Bobath. Nie chcę się zbytnio rozpisywać. Napiszę kilka słów.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

ŚLINIAKOWA PRZYGODA


Witajcie :) dzisiaj trochę inny post. Pokusiłam się napisać o śliniakach, wiadomo towarzyszą one niemalże od urodzenia. Wiadomo, że korzystanie z nich wzrasta z chwilą, kiedy maluch rozpoczyna swoją przygodę z jedzeniem. Na początku są to małe bawełniane, zarówno zapinane na rzep bądź zawiązywane, ważne że można je prać i zakładać ponownie. Wraz z rozwojem dziecka i wprowadzaniem nowych pokarmów możemy wprowadzać inne śliniaki, fajne są te ceratkowe z kieszonką, do której wpada jedzenie a nie na podłogę. 

czwartek, 23 stycznia 2014

TUTU I KORONY


Powracam znowu z postem handmade'owym. Tym razem dwie słodkie TUTU i korony, ale wykonane dla odmiany z materiału. Skąd ten pomysł? Tydzień temu Hania i Zuzia obchodziły swój pierwszy rok który świętowałam razem z Nimi w sobotę. Mama Kamila, jak zawsze pełna pomysłów podsunęła mi jeden do głowy, że fajnie by było zrobić dziewczynkom korony, ale nie z papieru jak to zwykle bywa, tylko z materiału. Gdzieś coś podpatrzyła i dawaj do mnie "Uszyjesz?" a pewnie, że uszyje. Ja jak to ja zaczęłam poszukiwania podobnych rzeczy w necie, coś tam znalazłam, choć powiem, że w cenach też nie bagatelnych bo ok 60 zł. Tak się wzięłam za poszukiwania, że wpadłam na pomysł małej Tutu - czyli spódniczek z tiulu. Każda dziewczynka chciałby taką mieć. 


wtorek, 21 stycznia 2014

DLA BABCI I DZIADKA




Jak tam Wasze prezenty dla dziadków? My już zrobiliśmy. Laurki gotowe czekają tylko na wręczenie. W tym roku górują odciski rąk. Z dziewczynkami zrobiłam odciski rąk i domalowałam płatki i łodyżki, natomiast z trojakami zrobiliśmy serce z rączek, które bardziej przypomina koło, a zabawa się liczy a ta była wyśmienita. Ciekawa jestem jak się spodobają dziadkom. 


czwartek, 16 stycznia 2014

ROCZEK - WAŻNY DZIEŃ



Dzisiaj mija PIERWSZY rok Hani i Zuzi, a jednocześnie mój 4 miesiąc spędzony z Nimi. Rok jakże intensywny, zdążyły w tym czasie zdobyć wiele umiejętności, rozszerzyła się zarówno ich dieta jak i zasób słów i ich rozumienie.

Z istotek które ważyły niespełna 2 kg i mierzyły 44 cm stały się osóbkami o wzroście 80 cm i wadze ok. 9 kg. 


wtorek, 14 stycznia 2014

OD BUTELECZKI DO SZKLANECZKI


Po dwutygodniowej przerwie wróciłam do bliźniaczek i jesteśmy teraz na etapie "co to", "kto to", kot-tot", obecnie wszystko jest kotem-totem, i dziewczyny tak chętne świata zadają mnóstwo pytań "co to", "kto to". Oby tak dalej...



poniedziałek, 13 stycznia 2014

WYSTAWA KLOCKÓW LEGO



Właśnie wróciłam z wystawy  klocków Lego w Pasażu Grunwaldzkim. Postanowiłam coś dla Was napisać i pokazać kilka zdjęć. Szczerze spodziewałam się czegoś lepszego, nie powaliło mnie, ale można powiedzieć, że cofnęłam się do czasów dzieciństwa. Chociaż w tamtych czasach nie byłe tyle klocków Lego i takich technologii.

sobota, 11 stycznia 2014

OZDOBY Z FILCU DLA DZIEWCZYNEK

Jak wcześniej zapowiadałam, co jakiś czas będę Wam pokazywać co ciekawego robię z filcu. Kupiłam go sporo, więc trzeba działać, nie próżnuje tylko szyje :)
Wiem, minęło sporo czasu od ostatniego posta wpisującego się tematykę co można ciekawego zrobić z filcu. Tym razem opaski z filcu, będące prezentem świątecznym dla Leny i Oliwii.

czwartek, 9 stycznia 2014

DLA BABCI I DZIADKA



Jeszcze niespełna dwa tygodnie i będziemy obchodzić święto Babci i Dziadka. Jakże ważnych dla Nas osób, więc warto Im w szczególny sposób podziękować za pomoc i opiekę, którą obdarzają swoje wnuki nie oczekując nic w zamian. Nie będę pisać o tym co My przygotowujemy na ten właśnie dzień, ale chcę Wam podsunąć kilka propozycji, które możecie wykorzystać i tym samym zrobić prezent dla Dziadków. Podpowiem, że z dziewczynkami zapewne zrobimy odciski dłoni, które później zostaną oprawione, a z Trojakami mam zamiar zrobić wielką kartkę na której zrobimy serce z odcisków rąk i nóg. Pokaże Wam to w późniejszym czasie.

poniedziałek, 6 stycznia 2014

RACZKOWANIE - DLACZEGO TAK WAŻNE


Pora zabrać się do pracy, przez okres świąt trochę zaniedbałam bloga, ale już wracam z nowymi pomysłami. Wypoczęta siadam do pisania następnych postów. Tym razem o raczkowaniu, czyli o tym jak wpływa na rozwój dziecka.


środa, 1 stycznia 2014

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU


Wczoraj wielkie szykowanie, a dzisiaj szara codzienność i o rok starsi.
Jak spędziliście Sylwestra? Mam nadzieję, że był udany i spędziliście go w miłym towarzystwie. Ja tak jak wspominałam balowałam u Michałka i Zuzki i przyznam, że było świetnie. Byli tak zaoferowani wszystkim, że nie chcieli nawet pójść spać. Miałam w planach kupić czapeczki, ale wszędzie zostały wykupione, więc stwierdziłam, że zrobimy je sami. To był strzał w dziesiątkę, czekali aż rodzice wyjdą, aby zabrać się do pracy. Kawałek białego brystolu, pisaki, kredki, wstążeczki, taśma klejąca i gumka od teczki i radość murowana. Nie mam zdjęć, ale na prawdę wyszły super. Gry, zabawy, tańce, jednym słowem wieczór na wesoło.